×
Create a new article
Write your page title here:
We currently have 6,023 articles on Polcompball Anarchy Wiki. Type your article name above or create one of the articles listed here!

    Polcompball Anarchy Wiki

    Believes

    Terekhofismus ist eine Wirtschaftlich Linke und gessellschaftlich konservative Ideologie. Terekhofismus besagt dass Konservativismus ein Bestandteil des echten Sozialismus ist, man muss für einen modernen Sozialismus der Zukunft eine starke Genration erziehen dies lässt sich mit der Philosophie von Reinheit und Gleichheit begründen, keine Ausschweifung in der Gessellschaft, Ordnung, Fleiß und Gleichberechtigung. Der Prostitutionsverbot ist auch konservativer Aspekt und nötig um Frauenfeindlkeit und die woke zu bekämpfen, echte Feministen lehnen Prostitution ab. Die traditionelle Familie muss man auch schützen, auch Vielweiberei/Prämiskuität muss auch aus der Gessellschaft verschwinden. Auch Abtreibungen sollte man verbieten denn das ist Mord, und im Sozialismus wären gäbe es keine finanzielen Probleme, viele machen deswegen Abtreibung im Sozialismus ist es nicht nötig, so sieht an dass der Konservative Sozialismus sich in seinem Wesen ergänzt wie im Prinzip des dialektischen Materialismus zwei Gegensätze die im Bezug zu einander stehen zu verbinden, Konservativismus und Sozialismus wiedersprechen sich nicht. Der Terekhofismus glaubt dass alle Menschen gleich sind, jedoch will der Terekhofismus Kultur und Nation erhalten und deswegen Grenzen schützen und Masseneinwanderung verhindern. Der Terekhofismus ist für eine verstaatlichung von Betrieben, Fabriken und jeder Industrie und für eine verstaatlichung der Banken, nur Dönerbuden, Apotheken, Restaurants und Arztpraxen wären in Privatbesesitz, Krankenhäuser sollen in öffetlicher Trägerschaft sein auch Pharmakonzerne sollen verstaatlicht werden, der Terekhofismus glaubt das eine sozialistische Planwirtschaft, die Entwickelung der Technik und Produktion besser ermöglicht als martwirtschaftliche Konkurenz von Atomobil-Unternehmen oder Raumfahrt-Unternehmen gegeneinander, besser alle ziehen am einen Strang als Arbeiterkollektiv, in den Betrieben gäbe es ein staatlichen Direktor als Schichtleiter und Aufseher wie in der UdSSR der den Produktionsprozess leitet ,der aber nicht der Besitzer des Betriebs ist. Der Terekhofismus will eine Umverteilung von Reich zu Arm und eine soziale Wohlfahrts-Politik für das Volk. Der Terekhofismus verachtet Rassismus, und Diskriminierung von Behinderten oder Kranken und verachtet den Sozialdarwinismus. Der Terekhofismus will dass jeder Mensch als gleich gilt und jeder seine Persönlichkeit ud Wohlstand nach seinen Fähigkeiten und seinen Bedürfnissen entwickelt und nach dem Sozialismus im Kommunismus, die Währungen abgeschafft werden und Personennah und Fernverkehr ,Sprit, Lebensmittel, Kleidung, Baumaterial, Heizmaterial, Möbel und Geräte gratis sind und jeder nach seinen Bedürfnissen sich nimmt was er braucht, man arbeitet anstatt für Geld für die Gemeinschaft und für den technischen Fortschritt und für das was man zum Leben braucht . Der Terekhofismus ist für eine Abschaffung von Währung weil Geld nur Mittel zum Zweck ist aber eigentlich Dreck ist und wenn die Menschen lernen nach ihren Fähigkeiten und Bedürfnissen zu handeln braucht es kein Geld mehr, jedoch ist der Terekhofismus gegen eine Abschaffung von Grenzen und Staat, denn Freiheit braucht Grenzen und Ordnung und Politik und Staat schafft Orndung und jemand muss die Planwirtschaft/Planproduktion für die technische modernisierung ja koordieneren und ohne Gesetze, Justiz und Polizei und Ämter würde Chaos ausbrechen ,deswegen verachtet Alexander Terekhof Anarchismus. Der Terekhofismus ist außerdem christlich geprägt und will christliche Werte verteidigen und erhalten ist deswegen konservativ. Der Terekhofismus lehnt die Homoehe ab und zeigt auf dass Stalin und Che Guevera kein Freund von Homosexualität waren ,und sympathisiert diese Ansichten von Che und Stalin. Auch ist der Terekhofismus wie der Maoismus auch pragmatisch und will eine Politik die wirklich funktioniert und keine UNREALISIERBARE Utopie. Der Terekhofismus will eine Klassenlose Gessellschaft wo alle gleiche Rechte und gleiche Pflichten haben und wo es kein Ansehen der Person gibt ,Alexander Terekhof lehnt das Klassensystem und die das Kasten-System ab und will das alle gleichberechtigt und gleichgestellt sind egal ob Schwarz ,Weiß, Gesund, Eingeschränkt ,Mann, Frau, Jung oder alt, alle sind Menschen mit gleicher würde. Dabei ist wichtig zu beachten dass Alex Terekhof alle Ethnien ,Kulturen und Werte erhalten will und will dass alle Länder Sozialistisch sind aber die Völker eher unter sich leben, genauso wie Dugin den Multipolarismus beschreibt dass jedes Land ihre EIGENE Kultur haben soll und keine Weltweit einheitliche. Das Staatssystem des Terekhofismus ist eine Rätedemokratie wie in der UdSSR. Der Terekhofismus steht auch für technische modernisierung wie zum Beispiel sprachgesteuerte Geräte im Haushalt , Erforschung und Herstellung von Atomautos mit Thoriumreaktor-Motor aber auch Wasserstoffantrieb oder Benzin/Dieselbetriebene moderne Fahrzeuge sind toll, Atom-und Fusionskraft, Magnetschwebebahn wie Maglev oder Transrapid, auch mehr Raumfahrt und Weltraumforschung. Der Terekhofismus hat also auch transhumaistische und futuristische Elemente, auch glaubt der Terekhofismus dass man von den alten Erfindungen und technischen Methoden lernen kann um neuere Technologie zu erschaffen also 2 Gegensätze die im Verhältniss zu einander stehen zu verbinden, der Terekhofismus glaubt das eine sozialistische Planwirtschaft sich am besten eignet um die Weiterentwickelung der Technologie zu koordinieren. Der Terekhofismus ist also ein Sozialismus der Zukunft/Technokommunismus.

    My Nationality

    50%[[ 50% Russlanddeutscher/Русский-Немец

    Polical Journey

    2016-2020 : / 2021-2022 : / 2023-Now :/

    Economy

    Cultural

    State

    Technological

    Relationships

    Best Friends:

    We need a Authoritarian State to make a good society without perversion and save our traditional values.

    • Socialist Transhumanism The modern communism of future is the best !
    • Soviet Restorationism - I wanna back to the UdSSR !
    • Ostalgie - You are like the Bro about you
    • Conservative Maoism - Very based ! You are the chinesse Version of Terekhofism.
    • General Shrekretary Thought Me but islamic Version.
    • Transhumanist Communism The modern communism of future is the best !
    • Altemism- You are literary me ! But you need more modern technology, i just mean well bro.
    • National-Labourism - We are the same. You and me a part of patriotic worker movement. We are good socialists.
    • Stalinism Based, without you the soviet union didn't be a industrial country and modern technology and fly to moon don't be possible. You hated degnerates and you was a Patriot. But i wish you will like christinanity.
    • Neo-Stalinism - based !
    • Jewish Bolshevism - You are like Lenin, based ! Maybe Lenin was Jew.
    • Anti-Putinism Yes down with the Bourgeoise Cleptocracy of Putinist Olygarchy! Based that NazBols and true Communists hates Putin.
    • Anti-Liberalism Down with liberalist faggots !
    • National Omskism The better Version of Omskism i love you because you are anti-anarchist and nationalist omskism. Don't forget my mum ia from omsk bro :)
    • Russophilia I love Russia and great history and people of russia. But i don't like jelzinist crapitalist Putin!
    • National-Communism Real Communists are Nationalists. Others are similar to Trotskyism. I don't aganist Internationalists but Communism can just work if socialism in own country be at first.
    • National Syndicalism Very close to your Brother about you.
    • Patriotic Socialism - Very good old friend !For Fatherland and Socialism
    • State Socialism I love staatesocialism and a centralized planned-economy. Very based, you are the best economy and you are my economic system.
    • Anti-Abortionism- Protect the Life !
    • First-Wave Feminism The best feminism. For Women Rigths but not too radical.

    Friends:

    • Terekhofism-Tkachukism - Based but too reformist. But you still based. I create you.
    • Christian Social Democracy - Based ,but Christian Communism is better.
    • Jewish Theocracy I like you but at least you belive in a part of bible. You are Bro. But why you don't accept Jesus as Son of God ?
    • Lavenism Very based like me, but why you don't like Stalin ??
    • Christian Conservatism- We have the same values.
    • Marxist Feminism If you want Worker-Equality on one step with man and if you aganist Prostitution you are based. But when you like abortions i don't support you. The most ideas if you are based.
    • Chavism My Socialist Latinamerican Friend ^^ i like your personality. But you need a planed economy, at least inlike you because are conservative and christian socialist. But be more revolutionary and not democratic socialist or market-socialist of the 21th century.

    Communalism Sharing is caring. But not all Things.

    • Hoxhaism Great friend of Grandpa/Deduschka Stalin.
    • Gaddafism Gadafi is very based arabic socialist, my respect
    • Euroscepticism - Based ! Aganist European Fascist Union.
    • Juche I like your ideas but the cult of Personality to declare Kim-Family as Gods is kind a stupid.
    • Pacifism Peace is important
    • LGBTphobia - Only Man and Women Sex and marrige is based! Another Sexuality is Perversion
    • Agrarian Socialism- The Revolution of Worker and FAMRERS. Farmers are very important ,without them we don't have food and other good things.
    • National Bolshevism Based. But too radical for my liking.
    • Anti-Liberalism - Liberals like Faschists. It's based that you hate them
    • Anti-Anarchism Yeah ! You understand that anarchists are fools. You are very based figth aganist anarchism and libertarians !
    • Tkachukism You are nice but why you don't see me as a friend ?
    • Bolvikism Conservative Socialism like me, but cringe Anarchist. I think you are ok. But pleace accept a Staate for a time.
    • Great British New Left Based true Socialist. But pleace be more tolerant to christianity.

    Friend-enemies:

    Some People thinks we are the same. But we are not the same!

    • Maoism Your evonomy is great antirevisionist. But the Cultural-Revolution and Anti-Tradition is teribble.
    • Distributist Social Democracy - Redistribution of Property and Wellfare is good. But you need a Plan economy and Staate or collective ownership of Property don't private Property for familys.

    Oreoism Economic based. But why "SLOW" technological Progress ?! We need much technological Progress if we want Socialism. I think we need a conservative Society in Order of Traditions. And Technological Accleration for a balance beetween Traditiona and Progress !

    • Sarah Based for supporting Kurdistan and nice that you are not woke Social-Democrat. But cringe Gorbachev-System.
    • Phill Tchaikovskism Cultural-Centre is okay. But i'm not really a Fan of Libertarian Socialism. I think planned Economy is very important for real Socialism !
     Lumpenproletariat, Rigth-Wing Nationalists and self-proclaimed conservative capitalists and Lib-Cons'
    
    • McKnightism Conservative is good but sadly that you hate Socialism
    • Market(Socialism) is the code-word for staatecapitalism or capitalism/corporatism. You are just a revisionist, because you are a market/bourgeois-socialist.
      • Yes, I am a revisionist, Long live Tito!
    • Swagmessiah Thought Migration Politics are based and welfare is nice. But capitalist anticommunism and beliving in egoism of human nature is dumb. The Supporting of LGBTQ and Liberalism is shit. i will add you as a enemy, but i think as human person you are not so bad.
    • 'Daniello Radicalism Liberal cringe.

    Enemies:

    • LGBTism You are ill, you are antinatural and it's aganist the nature !
    • Liberalism Libtard.
    • Libertarianism Worster than capitalism
    • Fiscal Conservatism Fake Conservative.
    • Liberal Chauvinism Liberal Faschists are cringe
    • Anarcho-Anarchism Anarchist are staate enemies and fools!
    • European Federalism Liberal fool
    • NATO Nazism Assholes !
    • Nazi Gorbachevism Anticommunist asshole !
    • Gorbachevism You destroyed the great soviet union
    • Yeltsinism The same like the guy above you, bot worster and a alcoholic Retard !
    • Capitalism You are a NoFood-Economy !
    • The same like the guy about you.
    • How many Revisionists do exist ? It's hard to be a worker in a market-economy. Markets can reject workers and market-economy is a synonyme for capitalism, private property of capital....
    • Zelenskyism Bastard and Nazi !
    • Trotskyism Trottel, Globalist and Imperialist !
    • Brazilian Liberalism You are litterary the green party of Germany but in Brazil.
    • Bidenism You are the same like NATO-Nazism ! (Enemy)
    • The Omni WTF ? Is this Libertarian Kakistocracy ? (Enemy)
    • Gumballism Too much LGBTQ and Feudalism ,and i hate Anticommunists (Enemy)
    • Meowxism Staatsatheist, Ultraprogressive, LGBTQ and Furry Supporter who calls me "Social-Fascist. Unbased, very cringe. (Enemy)
    • Danielism Literary Staatliberalism ,Crapitalist and Progressive Fascist, who hates Russia. Bruh! (Enemy)
    • You are just a Neoconservative, Crapitalist and Libtard. But i like that you support Israel and that you reject Abortions but you still a Liberalist.
    • It's good that you belive in God. But Libertarian and Crapitalist is shitty.(Enemy)
    • Humanitarian Socialism
      Too much LGBTQ-Support , Abortion support, and Sex positivity and civil libertarianism. And it's sad that you hate stalin. Maybe modern technology and transhumanism is based you should write more about technosocialist in yout theory, but the other parts of your theory are cringe. Нам не по Пути. We are too much different. (Enenemy)
    • German.red.patriot Thought Stop calling all conservative people fascists and reactionary.
    • LGBTQIA+ Fan who thinks he is a communist.
    • AfDism Neoliberalist Economy + Conservativive Values, are you crazy ? How it can works ?
    • Putinism In past i was thinking you are a conservative and i liked you but now i understand that you are just a capitalist cleptocratic corrupt Bourgeoise Cuck of

    him. Based that Nazbols hates you fool !

    • Eugenicism You are Fascism !
    • Social Darwinism The Idiot above you and you are my biggest enemys
    • Anti-Communism You are too my biggest Enemy !
    • Nazism & Fascism Murders and anticommunists, antisemitics, eugenics. Some questions why i hate you sons of bitches ?
    • National Capitalism You are the true Ideology of Nazism. Because he IS NOT a Socialist. He is National Capitalist !

    Comments

    • - Add me? I'll add you back

    • Meowxism - i added u. add me back?
      • Done.
    • Danielism - I would like you to add me now.
      • Done.

    But anyway, I have an alliance proposal for you. You can visit it here.

    Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

    Recent changes

  • Trento • 4 minutes ago
  • TheElectricBomb • 10 minutes ago
  • TheElectricBomb • 21 minutes ago
  • DerVampir666 • 26 minutes ago
  • Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.